Pont egy hónapja nyitotta meg kapuit Frankfurt, a rengeteg márkának otthont adó kiállításon már láthattuk a legújabb A5-öst. Később bemuttatták az RS változatot, a Cabrioval azonban mindeddig adósak maradtak az ingolstadtiak.

 

Korábbi posztunkban olvashattatok a keménytetős RS modellről, most azonban itt a kabrió változata! A külső újítások terén új lökhárítóval és új felnikkel, illetve a vászontetővel találkozhatunk. Sajnos itt sem lesznek jelentős technikai újítások a lemezek alatt.

A puhatetős változatnál is marad a V8-as, 4200 köbcentis FSI, 450 LE-s motor. A forgatónyomaték 430 Nm, 4000-es fordulaton. A lóerők száma 8250-es, bődületes fordulatszámon jelentkezik majd. A Cabrio modell esetében csak kicsit eltérő értéket kaphatunk a százas sprintnél, mint a Coupe-nál (4.6 s), tehát biztosan letudja a feladatot körülbelül 5 másodperc alatt. A végsebesség nem meglepő módon korlátozva 250 km/h lesz.

Több, hivatalos információt az autóval kapcsolatban remélhetőleg még idén megtudunk, bár a modell csak 2013-ban fog bemutatkozni.

 A képeken látható autó csak prototípus, nem viseli az még az RS jelzőt.

Lépj be a Facebook-ra, hogy hozzá szólhass.

Kiemelt Videó

NFseC – az új...

Megjelent: 2018. január 2.

Csökkent az üzemanyagok ára

Megjelent: 2017. április 28.

Audi RS3 LMS USA...

Megjelent: 2017. április 27.

Emelkedik az üzemanyagok ára

Megjelent: 2014. szeptember 15.

“A legszínvonalasabbbb hazai Audis...

Megjelent: 2014. július 30.

Autóvásárlási támogatás családosoknak?

Megjelent: 2012. június 11.

Napi látnivalók

Megjelent: 2011. szeptember 16.

Audi R4 – mégis...

Megjelent: 2011. június 5.

A gázolaj ára megint...

Megjelent: 2011. március 16.

A magyar Audi főnök…

Megjelent: 2011. július 18.

Jelenlegi üzemanyagárak:

Benzin:
359
Dízel:
356

Audi találkozók elsőkézből

Oldalunk jóvoltából bármikor értesülhetsz az országban megrendezésre kerülő találkozókról. Sőt, Te magad, szervezőként is kérheted, hogy feltüntessük a találkozód.

Kövess minket a Facebook-on!

Képek az Instagramról:


Instagram