Dögös forma

ABT-os tesztjeink folytatódnak, elérkeztünk az AS6-oshoz. A szalonba lépve gyönyörűen ragyogott fekete színében, a fénysugarak elcsúsztak karosszériáján. Morcosan meredt maga elé a limuzin, full LEDes lámpái és vagány hűtőrácsa harciasságról tettek tanulságot.

Az ABT mérnökei nem kímélték a kocsit, egyszerűen mindenhova tettek valami optikai kiegészítőt. Nagyon szép a küszöb szett, a hátsó szárny, a módosított lökhárítók, sőt, a félkályhacső-kipufugóvégződések is vonzzák a szemet. Nagyjából 2 centiméterrel közelebb a földhöz, 19-es felniken gurul az AS6-os. Az autóhoz komplett kerekeket ad az ABT. A karosszéria anyaga még durvább, mint az A4 esetében. Már a lemez is erősebb az ajtókon, nem beszélve a hossztartó merevítésekről. Ennél a modellnél is férfias kézmozdulatokra van szükség az ajtók és a csomagtartó becsukásához, bár már megszokhattuk volna. Az ötödik ajtó alatt kifejezetten nagy a hely, a csomagtér hosszan benyúlik a hátsó ülések felé. Nagyobb családi nyaralásokra így könnyedén alkalmas az autó. Ha külföldi ország felé vesszük az irányt, az ABT motorfejlesztő mérnökeinek köszönhetően az optimalizált motor kevesebbet eszik, mint a gyári motorral szerelt társ. Rugózása puhább, jobban elnyeli a kátyúk okozta ütéseket, ugyanakkor a kanyarokban merevebben viselkedik.

Belül már végre el lehet férni: a kényelmes vezető pozíció mögött elegendő hely jut a lábnak, magas vezetők esetén is. Fejtér és válltér természetesen elegendő. Kényelmesek a bőrülések elöl-hátul, élvezet ücsörögni bennük. Általánosságban sokkal sportosabb belső térről beszélhetünk. Az alumínium és a króm széleskörű felhasználása mellett még a fekete sportos szövet is nagyon passzol a tuning szetthez. A sportszőnyegek és az alumínium pedálok is egytől-egyig mind viselik a tuning cég nevét. Nagyon igényes a kormány megmunkálása, multifunkciós, így a keréken tartva kezünket állíthatunk be sok mindent. Állítása 6 irányba lehetséges. Tetszett a négyzónás digitklíma, az ülésfűtés, a beépített navigáció, még fényszórómosó is van az extrák listáján. Az Audi multimediához 10 hangszóró jár és egy mélynyomó. Elektromos a kézifék is, a hatfokozatú kéziváltó jól kézre áll, csakúgy, mint a többi kezelőszerv. Az MMI kijelző gyönyörű, stílusosabb az autó vele, nincsen csakúgy beleépítve a középső panelbe. Érezhetjük, hogy magasabb kategóriájú modellben ülünk.

Természetesen mindennek megvan az ára, a tesztelt modell 16,8 millió forint. Kevesebb extrával persze nem kell ennyit fizetnünk.

Összességében az autót megdicsérjük, nem csalódtunk benne. Elsősorban limuzinra vágyó sportos vezetőknek ajánljuk, nagy helyszükség esetén.

Kategóriák: Tesztek

Lépj be a Facebook-ra, hogy hozzá szólhass.

Kiemelt Videó

NFseC – az új...

Megjelent: 2018. január 2.

Csökkent az üzemanyagok ára

Megjelent: 2017. április 28.

Audi RS3 LMS USA...

Megjelent: 2017. április 27.

Emelkedik az üzemanyagok ára

Megjelent: 2014. szeptember 15.

“A legszínvonalasabbbb hazai Audis...

Megjelent: 2014. július 30.

Mennyi az éves fenntartása...

Megjelent: 2011. február 27.

Audi A2

Megjelent: 2011. szeptember 7.

Üzemanyagár növekedés a kutakon

Megjelent: 2012. május 29.

Változik az uniformis

Megjelent: 2011. november 25.

Az elektromos A2

Megjelent: 2011. szeptember 2.

Jelenlegi üzemanyagárak:

Benzin:
359
Dízel:
356

Audi találkozók elsőkézből

Oldalunk jóvoltából bármikor értesülhetsz az országban megrendezésre kerülő találkozókról. Sőt, Te magad, szervezőként is kérheted, hogy feltüntessük a találkozód.

Kövess minket a Facebook-on!

Képek az Instagramról:


Instagram